Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.


Klachtenafhandeling

Praat met uw behandelaar
Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.
Klachtenfunctionaris
De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.
Centrale Klachtencommissie
De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.
Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.
Meer informatie
-
Geschillencommissie
Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.
-
Klachtenformulier

Prima
Goede voorlichting

Altijd prima geregeld
Word altijd super geholpen

Goede behandeling
Goede behandeling met uitleg

knap werk zo houd ik mijn gebit in zo'n goed mogelijke staat
een tandarts en mondhygiëniste die op mijn gemak stelt

Vriendelijk personeel.
Ik voel me erg op mijn gemak, relax!!

Goede en meedenkende tandarts
Ik was hier voor mijn eerste keer vorige week. Top ervaring gehad. Aardige en meedenkende tandart...
Lees meer
Uitstekend
De behandelingen worden met goede zorg en menselijkheid uitgevoerd

Tandarts Johanns is ronduit fantástisch!
Alles is goed, van ontvangst tot aan afsluiting. Nooit geweten dat een tandartsbezoek zó ongeloo...
Lees meer
Goed
Vriendelijk en duidelijk

prettige behandeling
aardige mensen,

Geweldig
Het was gewoon lekker snel niet te overdreven gepraat zo als wil je verdoving enz. Als je te veel...
Lees meer
Top
Vakkundig en klantvriendelijk

Fijne praktijk met deskundige professionals
Fijne praktijk met deskundige professionals

Mondhyg. grondig. Tandarts kort onderzoek. Foto's bepalend.
Zie boven

Prima
De mondhygiënist stelde mijn erg op mijn gemak ik gaf goede uitleg

Goed en vriendelijk geholpen .
Prettig , goede uitleg .

Zeer prettig
Er werd goed geluisterd, door betrokken professionals. Mee-denkend. Prettige ervaring!

Goed
Ik heb tevreden met mij behandeling

Vriendelijke benadering en een professionele werkwijze.
Ik geef een 8, want ik ga een ervaring waarbij je pijn ervaart nooit als 10 scoren. Ben voor jull...
Lees meer
Prima
Uitstekend

Heel goed
Heel goed en vriendelijk

Goed
Goed

Super vriendelijk en relaxed
Super vriendelijk en relaxed

Een prettige persoonlijke benadering!
Bij binnenkomst vind ik het onnodig om elkaar een hand te geven (Goed, aardig bedoeld maar niet v...
Lees meer