Klachtenafhandeling

Klachtenafhandeling

Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.

Praat met uw behandelaar

Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.

Klachtenfunctionaris

De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.

Centrale Klachtencommissie

De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.

Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.

Meer informatie

  • Geschillencommissie

    Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.

  • Klachtenformulier
    Geslacht:*
    Op welke tandarts/medewerker heeft uw klacht betrekking:*
    De klacht betreft:
    Omschrijving van de klacht:*
    Wat verwacht u van ons?:*
    Ruimte voor overige opmerkingen:*
    Hierbij geef ik toestemming dat de klachtenfunctionaris, indien nodig, de voor deze klacht relevante informatie van mijn patiëntendossier in mag zien:
     
30 september 2023

Prima

Goede voorlichting

29 september 2023

Altijd prima geregeld

Word altijd super geholpen

28 september 2023

Goede behandeling

Goede behandeling met uitleg

27 september 2023

knap werk zo houd ik mijn gebit in zo'n goed mogelijke staat

een tandarts en mondhygiëniste die op mijn gemak stelt

26 september 2023

Vriendelijk personeel.

Ik voel me erg op mijn gemak, relax!!

25 september 2023

Goede en meedenkende tandarts

Ik was hier voor mijn eerste keer vorige week. Top ervaring gehad. Aardige en meedenkende tandart...

Lees meer
23 september 2023

Uitstekend

De behandelingen worden met goede zorg en menselijkheid uitgevoerd

22 september 2023

Tandarts Johanns is ronduit fantástisch!

Alles is goed, van ontvangst tot aan afsluiting. Nooit geweten dat een tandartsbezoek zó ongeloo...

Lees meer
22 september 2023

Goed

Vriendelijk en duidelijk

22 september 2023

prettige behandeling

aardige mensen,

21 september 2023

Geweldig

Het was gewoon lekker snel niet te overdreven gepraat zo als wil je verdoving enz. Als je te veel...

Lees meer
20 september 2023

Top

Vakkundig en klantvriendelijk

16 september 2023

Fijne praktijk met deskundige professionals

Fijne praktijk met deskundige professionals

15 september 2023

Mondhyg. grondig. Tandarts kort onderzoek. Foto's bepalend.

Zie boven

15 september 2023

Prima

De mondhygiënist stelde mijn erg op mijn gemak ik gaf goede uitleg

15 september 2023

Goed en vriendelijk geholpen .

Prettig , goede uitleg .

14 september 2023

Zeer prettig

Er werd goed geluisterd, door betrokken professionals. Mee-denkend. Prettige ervaring!

13 september 2023

Goed

Ik heb tevreden met mij behandeling

13 september 2023

Vriendelijke benadering en een professionele werkwijze.

Ik geef een 8, want ik ga een ervaring waarbij je pijn ervaart nooit als 10 scoren. Ben voor jull...

Lees meer
13 september 2023

Prima

Uitstekend

12 september 2023

Heel goed

Heel goed en vriendelijk

12 september 2023

Goed

Goed

11 september 2023

Super vriendelijk en relaxed

Super vriendelijk en relaxed

10 september 2023

Een prettige persoonlijke benadering!

Bij binnenkomst vind ik het onnodig om elkaar een hand te geven (Goed, aardig bedoeld maar niet v...

Lees meer

 

 

Bent u al patiënt bij ons?

Afspraak maken


Nog géén patiënt bij ons? Meld u dan hieronder aan:

Geslacht:*
BSN (direct invullen versnelt het aanmeldproces):
Staat u onder bewind?:*

 

Mondzorgcentrum Oosterparklaan
Eerste Oosterparklaan 76-78
3544 AK
Utrecht
Wo
8:00 - 12:15
13:00 - 17:00